Chcesz zrobić prezent bliskiej Ci osobie – wykup bon podarunkowy na zabieg w naszym Instytucie. Bon upominkowy może opiewać na dowolną kwotę do wykorzystania na dowolne pozycje z naszej oferty. Możemy też ukryć kwotę lub wpisać konkretną usługę.
Jeżeli chcesz podarować jeden z zabiegów, ale nie wiesz, który będzie najlepszy dla obdarowanej osoby, możesz zawsze skonsultować się z nami – służymy wiedzą i pomocą. Specjalne upominki dołączane do eleganckiego vouchera na pewno wzbudza uśmiech na twarzy bliskiej Ci osoby.
* Zakupione bony można zrealizować do 6 miesięcy od daty zakupu. Bon po terminie nie bedzie zrealizowany. Bon nie podlega wymianie na gotówkę/kosmetyki. Bon do firmy P.A.W. jest na usługi kosmetyczne i nie podlega wymiane.
I. Regulamin korzystania z Kart Podarunkowych
- Karty Podarunkowe są wydawane na okaziciela, zawieraja okreslony numer seryjny i upoważniają do skorzystania z usług w salonie P.A.W. Instytut zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanej Kart Można nimi płacić za wszystkie usługi wg oferty dostępnej na stronie internetowej www.instytutpaw.pl
- Karty są ważne przez okres 6 miesięcy od daty ich zakupu – w tym okresie należy wykorzystać wykupione Po upływie terminu ważności Karty, jej niewykorzystana, w całości lub w części, wartość lub usługa zostają utracone.
- Kartę można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług bądź wartości.
- W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty prosimy o kontakt z recepcją pod nr +48 666 231 191 booksy: instytutzdrowiaikosmetykiprofesjonalnej.booksy.com
- Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, że formą płatności za umawiany zabieg będzie Karta Podarunkowa, prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz numeru telefonu
- Kartę należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
- Karty nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Kart, które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług.
- Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Karty jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość Kart
- Płatności Kartą Podarunkową nie można łączyć z promocjami
- Karty Podarunkowe na wybrane usługi lub pakiety usług, można wymienić na wszystkie inne usługi z oferty P.A.W. w tej samej kwocie lub droższe, po uprzedniej dopłacie.
- Karty Podarunkowe wartościowe uprawniają do skorzystania z dowolnie wybranych usług.
- Karty Podarunkowe nie obejmują zakupu kosmetyków.
- W przypadku utraty lub zniszczenia Karty Podarunkowej, P.A.W. nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
II. Regulamin zakupu Kart Podarunkowych
- Karty Podarunkowe są wydawane w formie eleganckiej Karty zapakowanej w ozdobną pudełko.
- Karty Podarunkowe dostępne są w ciągłej sprzedaży i mogą opiewać na dowolną kwotę.
- Karty można nabyć w salonie P.A.W. Nabycie kart w salonie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
- Karty można również zakupić składając zamówienie za pośrednictwem formularza zamówienia, dostępnego na stronie booksy
- W przypadku Kart zamówionych przez internet przyjęcie zamówienia oraz dane do przelewu Sprzedający potwierdza sms, na nr tel. podany w booksy
- Przy płatności przelewem rezerwacji na zabieg w ramach Karty można dokonać dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Sprzedającego.
- Na życzenie Kupującego Karta Podarunkowa może zostać wysłana pod wskazany w zamówieniu
- Realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie
III. Informacje o Sprzedawcy
Anna Wolna
ul.Pelplińska 11
85-790 Bydgoszcz
nip 5542635128
nr konta: 52105011391000009256775223
IV. Inne postanowienia
- Integralną częścią Kart Podarunkowych jest niniejszy Regulamin, który na życzenie jest udostępniany w recepcji salonu P.A.W. Podczas składania zamówienia Kupujący oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cennika i regulaminu
Regulamin salonu kosmetycznego P.A.W. Instytut
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym P.A.W. Instytut Zdrowia i Kosmetyki Profesjonalnej mgr Anna Wolna ul. Pelplińska 11 w Bydgoszczy , zwanego dalej „Salonem”.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
- Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.
- Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.
§ 2
Klienci
- Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia. Dopuszczone jest wykonanie usługi na osobie niepełnoletniej w obecności rodzica lub opiekuna prawnego.
§ 3
Pracownicy
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
- Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który prowadzi w danym momencie dyżur.
§ 4
Higiena i bezpieczeństwo
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
- Salon posiada własny autoklaw do sterylizacji narzędzi.
- Wszystkie produkty techniczne, na których pracujemy są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W przypadku niezamierzonego (niezwiązanego z planowanym przebiegiem zabiegu) naruszenia powłok ciała Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i opatrywane stosownie do skali zranienia. Jeżeli do uszkodzenia doszło z wyłącznej winy pracownika salonu, zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu. W pozostałych przypadkach (w tym samookaleczeniu klientki/ta) zakres i termin ustalane są indywidualnie.
- W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
§ 5
Świadczenie usług kosmetycznych
- Salon P.A.W. oferuje pakiety usług z zakresu kosmetologii estetycznej, kosmetologii stosowanej, makijażu permanentnego brwi, stylizacji rzęs, licznych zabiegów na twarz/ciało (manualnych i z wykorzystaniem maszyn), konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu bonów upominkowych, pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie salonu www.instytutpaw.pl oraz intytutzdrowiaikosmetykiprofesjonalnej.booksy.com
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta, w programie lojalnościowym jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Anna Wolna, z siedzibą przy ul. Pelplińskiej 11 85-790 Bydgoszcz, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
- Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.
§ 6
Płatność
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.instytutpaw.pl, instytutzdrowiaikosmetykiprofesjonalnej.booksy.com
- Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej, mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych karnetów, pakietów i bonów upominkowych. W przypadku zmiany cennika, klient będzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.
- Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
- Promocje salonowe dotyczą zabiegów wybranych z oferty salonu P.A.W.
- Czas trwania salonowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez salon P.A.W. Wszystkie powyższe informacje podane są każdorazowo w aktualnej promocji salonu.
- Vouchery zniżkowe–kwotowe/promocyjne na wizyty można wykorzystać tylko na wybrany zabieg określony na voucherach, w wyznaczonym czasie. Czas ważności vouchera, to 3 miesiące od dnia zakupu.
- Karnet zakupiony w P.A.W. należy wykorzystać w ciągu 3 miesięcy od dnia zakupu.
- Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym bonem upominkowym/voucherem/karnetem następuje 48h przed wizytą w salonie.
- Jeżeli osoba dysponująca bonem upominkowym/voucherem/karnetem nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, P.A.W. traktuje to jako usługę zrealizowaną.
- Bon upominkowy/zaproszenie jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi.
- W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia bonów/voucherów/karnetów P.A.W. nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty.
- P.A.W. nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji regulaminu salonu przez osobę obdarowaną bonem/voucherem i/lub karnetem.
- Bony/vouchery/karnety po dacie ważności nie będą realizowane.
- Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony/vouchery/karnety. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w salonie do wpłaconej/podanej kwoty.
- Realizacja otrzymanych rabatów, bonów, karnetów oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
- W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie oraz płatności online poprzez booksy.com.- tylko zadatki na zabiegi, zakup bonów podarunkowych
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy nie ponieśli pełnej ceny Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
- Skorzystanie z promocji zobowiązuje do płatności gotówką.
- W Salonie dostępne są także Karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.
§ 7
Odpowiedzialność
- Recepcja salonu jak i hall są monitorowane.
- Salon jest objęty wewnętrznym monitoringiem, ze względu na bezpieczeństwo klientów oraz obsługi salonu. Akceptacja regulaminu salonu kosmetycznego P.A.W. jest równoznaczna z akceptacją na rejestrację wizerunku.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu
- Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką, a każdy klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.
§ 8
Rezerwacje
- Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie lub poprzez booksy.com termin wykonania Zabiegu w Salonie.
- Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika (wykonane w niepełnym wymiarze), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 48 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
- Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
§ 9
Nieobecności i odwoływanie wizyt
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 48 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 50% wartości umówionych usług, zapłacona kotwa (zadatek) 50% za zabieg przez booksy lub przelewem przepada.
- Klient może zostać również obciążony powyższą opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
- W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela lub kierownika salonu.
- Opłata nigdy nie jest pobierana przed wizytą. Opłata nie jest pobierana gdy usługa zostanie wykonana, więc po zakończeniu usługi zapłacisz ustaloną kwotę za wizytę w całości.
§ 10
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni roboczych
- W przypadku uznania reklamacji salon nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Salon może zaproponować korektę i dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje na zabiegi typu paznokcie i rzęsy nie obowiązują, jeśli klientowi nie podoba się np. budowa paznokcia zgłasza podczas zabiegu lub tuż po, salon zaś zobowiązuje się do naprawienia szkody w terminie 7 dni roboczych przez inną stylistkę w salonie. Klient nie jest zwolniony z opłacenia usługi.
§ 11
Pozostałe postanowienia
- Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
- W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy P.A.W. nie wykonają umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z salonu.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie P.A.W. zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.
- Prosimy o nieprzyprowadzanie dzieci, chyba, że usługa ich dotyczy. Nie mamy warunków do bezpiecznego ich oczekiwania.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
- Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 września 2023r. do odwołania.